reviewbeleid & klachtenregeling

Reviewbeleid

In al onze dienstverlening en voorlichting vinden wij echtheid, transparantie en eerlijkheid belangrijk.

Op onze website en andere kanalen (zoals Instagram) vind je reviews van klanten en volgers. Deze reviews zijn afkomstig uit mails, reacties op social media, DM’s of een enquête naar aanleiding van een dienst of product. (Als het niet duidelijk is wat voor soort review het is, maken we dat duidelijk.)
Soms is (vrijblijvend) gevraagd om een review, soms zijn deze spontaan gestuurd. Voor het rouwpad doorléven en dóórleven heeft een zeer beperkt aantal deelnemers de mogelijkheid gekregen om voor een introductieprijs in te stappen op voorwaarde dat ze een eerlijke review geven die gedeeld mag worden. Voor het delen van reviews (met naam) is toestemming gegeven, tenzij ze in het openbaar gedeeld zijn. Niet alle feedback wordt (overal) gedeeld: feedback is in de eerste plaats bedoeld als verbetering van de producten/diensten/dienstverlening.

Mochten er reviews binnen komen met grof taalgebruik, dan worden deze gecensureerd of niet geplaatst. Reviews worden gecheckt op echtheid, namelijk of iemand daadwerkelijk een product of dienst heeft afgenomen. Zo voorkomen we nepreviews (negatief dan wel positief).

Klachtenregeling
Iedereen heeft het recht om een klacht in te dienen over de wijze waarop good mourning werkt of de manier waarop het team van good mourning zich gedraagt of communiceert in het geval van een (potentiële) samenwerking of wanneer er sprake is van ontevredenheid over een geleverd product of geleverde dienst.
Klachten zijn niet gegrond als ze tegenstrijdig zijn met de algemene voorwaarden of productvoorwaarden waarmee akkoord is gegaan.
Klachten kunnen uitsluitend schriftelijk worden ingediend. Binnen 10 werkdagen kun je antwoord verwachten.